x

Serwis wykorzystuje pliki cookies.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych oraz dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Dowiedz się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy: Polityka cookies.

 

Wszystkie kategorie
  • Wszystkie kategorie
  • Rowery
  • Motoryzacja
  • Części zamienne i akcesoria
  • Sprzęt fitness
  • Romet Garden
  • Ogumienie

Regulaminy

REGULAMIN SPRZEDAŻY DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

I. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady zakupów w Sklepie internetowym www.sklep.romet.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
  2. W przypadku, gdy zamawiającym jest konsument, w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu cywilnego, przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie wyłącznie, jeżeli przepisy "Regulamin zamówień dla konsumentów" nie stanowią inaczej.
  3. Produkty prezentowane w Sklepie internetowym nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Sklep internetowy  dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące  prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.

II. Ceny i oferta

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową rowerów, motocykli, motorowerów, skuterów, quadów, ogumienia, sprzętu fitness, zabawek, odśnieżarek, kosiarek, sprzętu ogrodniczego, części oraz akcesoriów.
  2. Wszystkie oferowane produkty są nowe i oryginalne.
  3. Cena sprzedaży ustalana jest zgodnie z obowiązującym cennikiem. Cena towaru w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla obu stron transakcji. Wszystkie ceny na stronach www.arkus.com, www.romet.pl, www.sklep.romet.pl, www.emarket.romet.pl, www.dahonpolska.pl www.hyosung.com.pl, www.evergrentire.pl, www.keewaymotors.pl podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT liczony według stawki obowiązującej w chwili złożenia zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen wszystkich towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty, ogłaszania i przerywania lub zmiany warunków akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  4. W przypadku zakupów hurtowych istnieje możliwość negocjacji warunków sprzedaży z wyjątkiem produktów objętych promocją.

III. Zamówienia

III a. Składanie Zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem procedury zakupowej dostępnej pod adresem internetowym lub telefonicznie +48 14 68 48 173.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonywanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.
  3. Niezależnie od wybranej formy zakupów kupujący zobowiązany jest do wyboru odpowiadającej mu formy płatności, formy dostarczenia przesyłki oraz podania  prawdziwych danych teleadresowych – jest to niezbędne do zrealizowania zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  4. Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod adresem www.sklep.romet.pl. W przypadku zamówień złożonych poza godzinami pracy sklepu ( po godz. 1600) przystąpienie do ich realizacji nastąpi w następnym dniu roboczym. Telefonicznie zgłoszenia przyjmowane są w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do1600.
  5. Zamawiający zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep internetowy po otrzymaniu zamówienia przystępuje do jego weryfikacji, a następnie informuje Kupującego, najpóźniej w terminie 5 pełnych dni roboczych, od chwili złożenia zamówienia o przyjęciu go do realizacji, chyba że realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn, o których mowa w niniejszym Regulaminie. W takim przypadku Sklep internetowy informuje Kupującego w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, o przyczynach, z powodu których zamówienie nie może zostać zrealizowane oraz może zaproponować zmiany w zakresie realizacji zamówienia. Brak akceptacji przez Kupującego przedstawionych przez Sklep internetowych warunków realizacji zamówienia jest jednoznaczny także z anulowaniem zamówienia pierwotnie złożonego przez Kupującego.
  6. Zamówienia złożone na odrębnym zgłoszeniu traktowane będą jako odrębne zamówienia.

III b. Dostępność towaru

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
  2. Obsługa Sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby dostępność towarów na stronach w każdym momencie odzwierciedlała stan faktyczny. Z powodu jednak sezonowości asortymentu i dużej dynamiki sprzedaży nie jest to zawsze możliwe. Ewentualna niedostępność towaru, który podczas składania zamówienia był dostępny, może mieć miejsce, gdy zamawiany towar został wyprzedany z magazynów w okresie pomiędzy aktualizacjami informacji o jego dostępności. Dostępny podczas zamówienia towar w magazynie sklepu może okazać się niedostępny, gdy w krótkim okresie czasu wpłynie więcej zamówień niż aktualny stan magazynowy. W tym wypadku zamówienia będą realizowane wg kolejności ich wpływania.
  3. W przypadku chwilowego braku towaru pracownik sklepu informuje Kupującego o możliwość indywidualnego ustalenia terminu realizacji zamówienia lub skorzystania w zamian z innej oferty produktowej.
  4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji zaproponowanej przez Sklep internetowy (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania), a jeżeli nie zgadza się na realizację zamówienia na zaproponowanych przez Sklep internetowy warunkach – wówczas jest to jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

III c. Realizacja zamówień

  1. Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu jako promocja lub wyprzedaż realizowane są wg kolejności, aż do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.
  2. Zamówione towary można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub zostaną one doręczone w sposób, który został wybrany podczas składania zamówienia. Koszty dostarczenia Kupującemu zamówionych przez niego produktów obciążają Kupującego.
  3. Realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy, przy czym przesyłka zostanie wysłana nie później, niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym Sklep internetowy podejmuje wszelkie starania, aby wysyłka została nadana następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.

IV. Zapłata i wysyłka

  1. Należność za zamówiony towar Kupujący może uregulować w następujący sposób:
  1. korzystając z systemu płatności elektronicznych PayU przy użyciu karty płatniczej lub przelewu elektronicznego (wszystkie produkty);
  2. Raty w Credit Agricole Bank Polska S.A.;
  3. korzystając z systemu ESERVICE przy użyciu karty płatniczej (wszystkie produkty);
  4. przelewem elektronicznym - przedpłata na konto (wszystkie produkty);
  5. za pobraniem przy odbiorze przesyłki (dot. rowerów, ogumienia, sprzętu fitness, zabawek, części i akcesoriów).
  1. Wybór formy zapłaty należy do Kupującego (następuje to podczas składania zamówienia).
  2. W przypadku płatności kartą płatniczą zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie autoryzacji transakcji, natomiast przy przelewie w chwili zaksięgowania płatności na koncie Sklepu internetowego.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybierze płatność elektroniczną, a zamówiony produkt będzie niedostępny na stanie magazynowym – wtedy pracownik Sklepu internetowego informuje Kupującego o zaistniałej sytuacji, a Kupujący  podejmuje decyzje, czy czeka aż produkt będzie dostępny, czy rezygnuje z zamówienia. W razie rezygnacji wpłacona kwota zostanie odesłana na numer konta podany przez Kupującego.
  4. Wydanie zakupionego towaru następuje w momencie przekazania przesyłki przez firmę, świadczącą na rzecz Sklepu internetowego usługi polegające na dostarczaniu przesyłek, chyba że strony postanowią inaczej.
  5. Chwilą wykonania zawartej umowy sprzedaży przez Sklep internetowy jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.
  6. Koszt wysyłki rowerów, motocykli, motorowerów, skuterów, quadów, sprzętu fitness, zabawek, ogumienia, części i akcesoriów pokrywa Kupujący.
  7. Koszt wysyłki uwidoczniony jest na stronie Sklepu internetowego i  jest zgodny cenami firm świadczących usługi przewozowe. 
  8. Do każdego sprzedanego towaru standardowo dołączana jest faktura VAT, która jest dowodem zakupu w Sklepie internetowym oraz karta gwarancyjna.
  9. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. W przypadku realizacji części zamówienia (brak dostępności części zamówionych towarów), faktura VAT wystawiona jest po uzgodnieniu z Kupującym zakresu realizacji niekompletnego zamówienia.

V. Zwrot towaru

  1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny.
  2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do Kupującego oraz oświadczenie Kupującego o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  3. W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.
  4. Ważne jest, aby Kupujący podczas odbierania towaru zwrócił szczególną uwagę na jego stan. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, zaleca się, aby jej nie przyjmować bądź sporządzić obligatoryjnie protokół w obecności pracownika firmy spedycyjnej. W takim wypadku Kupujący winien skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego, informując o odmowie podjęcia uszkodzonej przesyłki, bądź o sporządzeniu protokołu uszkodzeń w obecności pracownika firmy spedycyjnej.
  5. Sklep internetowy po zbadaniu szkody w przewozie stosownie do okoliczności wyśle ponownie zamówiony produkt lub wymieni uszkodzony towar bądź też obniży cenę – stosownie do uszkodzenia jakie nastąpiło w czasie przewozu.
  6. W przypadku braku niemożliwości zastosowania pkt 5 powyżej (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep internetowy zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

VII. Gwarancja i reklamacje

  1. Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
  2. W przypadku sprzedaży internetowej - jeśli rower został przesłany kupującemu w stanie nie przygotowanym do jazdy - Kupujący jest zobowiązany, pod warunkiem utraty uprawnień z Gwarancji w terminie 7 dni od dnia zakupu - zlecić autoryzowanemu punktowi serwisowemu przygotowanie roweru do jazdy oraz dokonanie właściwego wpisu do Karty gwarancyjnej.
  3. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
  5. Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej w ciągu 30 dni kalendarzowych od chwili dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy. Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na stronie internetowej www.centrum.romet.pl lub w dokumencie gwarancji.
  6. Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
  7. Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
  8. Reklamacje można zgłaszać w formie

a) telefonicznej lub e-mailem:

 - serwis rowerów, ogumienia, sprzętu fitness, zabawek, tel. +48 14 68 48 156, +48 14 68 48 191, +48 14 68 48 110, fax. +48 14 68 08 646, e-mail: ;

- serwis motocykli, motorowerów, skuterów, quadów, odśnieżarek, kosiarek, sprzętu ogrodniczego +48 14 68 48 146, +48 14 68 48 169, +48 14 68 48 163, +48 14 68 48 140, +48 14 68 48 165, fax. +48 14 676 03 47, e-mail: ;

b) pisemnej:

ARKUS & ROMET GROUP Sp. z o.o., Podgrodzie 32c, 39-200 Dębica

  1. W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

VIII. Ochrona danych osobowych

  1. Formularz rejestracyjny zawiera dane pozwalające na określenie tożsamości użytkownika, czyli dane osobowe i teleadresowe. Każdy Klient, który wypełnił formularz rejestracyjny ma możliwość stałego dostępu do danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji bądź też ich usunięcia.
  2. Dane osobowe wykorzystywane są tylko i wyłącznie do wysyłania zamówionego towaru, nie są i nie będą w żaden sposób obrabiane, udostępniane lub wykorzystywane do działań marketingowych.
  3. Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez administratora Arkus & Romet Group Sp. z o.o. z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tj. Dz.U. nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zm.).

  [1] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

REGULAMIN ZAMÓWIEŃ DLA KONSUMENTÓW

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu służą zapewnieniu praw Kupującego jako Konsumenta i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawieranych przez Konsumentów.
  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Regulaminu sprzedaży drogą elektroniczną.
  3. Sprzedaż wysyłkowa na podstawie niniejszego regulaminu realizowana jest przez ARKUS & ROMET GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dębicy (39-200), pod adresem: Podgrodzie 32c, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego w Rzeszowie pod numerem KRS 0000234280, NIP: 8722235254, REGON: 180040712, zwanym dalej Sklepem internetowym.
  4. Konsument może kontaktować się ze Sklepem internetowym za pomocą poczty elektronicznej: sklep@romet.pl oraz telefonicznie pod numerami: (14) 684 81 73, 602 466 356.
  5. Łączna cena za świadczenie wraz z podatkami oraz opłata za usługi pocztowe związane z dostawą przesyłki podana jest szczegółowo na stronie internetowej Sklepu internetowego, na której dokonywany jest zakup towaru. Towary opodatkowane są podatkiem od towarów i usług, a podana cena uwzględnia podatek VAT według stawki z chwili złożenia zamówienia.
  6. Za zamówiony towar konsument zobowiązany jest zapłacić w terminie 7 dni licząc od pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia, jeżeli sprzedaż dokonywana jest w trybie przedpłaty. Za datę zapłaty w takim wypadku uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Sklepu internetowego (przelew bankowy) bądź moment autoryzacji transakcji (karta płatnicza).
  7. Za moment wydania towaru uważa się wydanie go przez przewoźnika konsumentowi.
  8. Sklep internetowy zobowiązuje się dostarczyć konsumentowi towar bez wad. Konsumentowi przysługuje prawo reklamacji zakupionego towaru z powodu ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej (rękojmia za wady).
  9. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie
    o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie
    i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep internetowy albo Sklep internetowy nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sklep internetowy usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep internetowy. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

  11. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  12. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów:

            a) jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

            b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru.

  1. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

            a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

            b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

  1.  Konsument w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy może skorzystać z poniższego formularza, nie jest to jednak obowiązkowe:

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

ADRESAT: ARKUS & ROMET GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Dębicy (39-200), pod adresem: Podgrodzie 32c

 

Ja/My(*) ….................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*), umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)........................................................................................................................................

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) …........................................................................................

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)............................................................................................

- Adres konsumenta(-ów) ….......................................................................................................

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data ….....................................................................................................................................

 

ZWROT PROSZĘ PRZELAĆ NA KONTO: _____________________________ (nr konta).

_______________

PODPIS i DATA

 

- niepotrzebne skreślić.

 

  1. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu internetowego lub przekazać go osobie upoważnionej przez ten sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy ponosi on koszty przesyłki towaru do siedziby Sklepu internetowego.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 10 powyżej, nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli przedmiotem umowy jest:

a) towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta   lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b) towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

  1.  W stosunku do Konsumentów nie są wiążące następujące postanowienia Regulaminu sprzedaży drogą elektroniczną:

a) „Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.”;

b) „Sklep internetowy dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.”;

c) "Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości";

d) "Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, (…), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania". Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.”;

e) „W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.”;

f) „Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.”

Regulamin akcji promocyjnej „Rowery Romet dla Klientów Avivy”

§ 1  Ogólne warunki promocji

  1. Organizatorem akcji promocyjnej „Rowery Romet dla Klientów Avivy” (dalej: „Promocja”) jest Aviva Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-189) przy ul. Inflanckiej 4b, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000043360, NIP: 527-18-45-338, REGON: 012455850, o kapitale zakładowym w wysokości 41 085 500 zł, (dalej: „Organizator”), której partnerem jest ARKUS & ROMET GROUP Sp. z o.o., z siedzibą w Podgrodziu (39-200), Podgrodzie 32C, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000234280, NIP: 8722235254; REGON 180040712, o kapitale zakładowym w wysokości 72 522 500 zł (dalej „Partner”).
  2. Organizator  świadczy  usługi  pośrednictwa  ubezpieczeniowego m. in. na rzecz Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych S.A. z siedzibą w Warszawie (00-189), przy ul. Inflanckiej 4B, wpisanego do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem 0000009857, NIP: 526-020-99-98, REGON: 010587010, o kapitale zakładowym w wysokości 59 360 000 zł, wpłacony w całości, oraz na rzecz Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą w Warszawie (00-189) przy ul. Inflanckiej 4B, wpisanego do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002561, NIP: 526-020-99-75, REGON: 010587003, o kapitale zakładowym w wysokości 82 500 000 zł, wysokość kapitału wpłaconego 74 287 500 zł.
  3. Akcja promocyjna ma na celu wzrost nabywania produktów ubezpieczeniowych przez nowych klientów,  zachęcenie do nabywania produktów ubezpieczeniowych za pośrednictwem Organizatora, utrzymanie portfela Klientów organizatora oraz reklamę oferowanych przez niego produktów, a ponadto wzrost nabywania produktów oferowanych przez Partnera i reklamę oferowanych przez niego produktów.

 

§ 2  Okres trwania Promocji / Zakres Terytorialny

  1. Promocja trwa od 14.11.2016 r. do 31.03.2017 r. z możliwością przedłużenia lub do wyczerpania zapasów rowerów objętych niniejszą promocją.
  2. Promocja jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

§ 3 Uczestnictwo w Promocji

  1. Uczestnikiem Promocji (zwanym dalej „Uczestnikiem”) może być wyłącznie osoba, która spełni łącznie poniższe warunki:
    1. jest osobą fizyczną, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. zaakceptuje warunki niniejszego regulaminu oraz
    3. będzie posiadaczem unikalnego kodu rabatowego umożliwiającego zakup roweru na stronie internetowej www.sklep.romet.pl ze zniżką w wysokości do 40% od ceny regularnej wskazanej na powyższej stronie Partnera.
  2. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
  3. Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, uzupełniania jak i żądania usunięcia.
  4. Udział w Promocji jest jednoznaczny z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2014 roku, poz. 1182 ze zm.) w celu określonym w Regulaminie.

 

§ 4 Szczegółowe Warunki Promocji

  1. Uczestnik Promocji otrzymuje możliwość zakupu roweru z oferty promocyjnej Partnera po cenie obniżonej maksymalnie do 40% w stosunku do ceny regularnej wskazanej na stronie internetowej www.sklep.romet.pl.
  2. Rabaty się nie łączą.
  3. Zakup roweru po cenie obniżonej o maksymalnie  40 % w stosunku do ceny regularnej wskazanej na stronie internetowej Partnera www.sklep.romet.pl jest możliwy jedynie za pośrednictwem strony internetowej Partnera www.sklep.romet.pl.
  4. Modele rowerów objęte niniejszą promocją zostały wskazane w Załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu. Pozostałe modele rowerów widoczne na stronie Partnera www.sklep.romet.pl nie są objęte promocją.
  5. Modele rowerów objęte niniejszą promocją dostępne są w okresie trwania promocji wskazanym w §2 ust. 1 lub do wyczerpania zapasów magazynowych.

 

§ 5 Procedura zakupu roweru z uwzględnieniem Promocji

  1. Uczestnik wchodzi na stronę www.aviva.pl/romet. Na stronie otwiera katalog rowerów objętych promocją i dokonuje wyboru roweru, którego kupnem jest zainteresowany. Po kliknięciu w ikonę „kup” (widniejącej przy wybranym rowerze) nastąpi przekierowanie na stronę internetową www.sklep.romet.pl, na podstronę wybranego roweru.
  2. Uczestnik  sprawdza dostępność roweru w sklepie internetowym a następnie (o ile rower jest dostępny) wybiera parametry produktu a następnie klika „Do koszyka”, aby dodać dany rower do swoich zakupów.
  3. Następnie przechodzi do panelu zakupowego, gdzie w polu „wprowadź kod rabatowy” wpisuje kod otrzymany od Organizatora i klika przycisk „Przelicz”.
  4. Rabat można wykorzystać do dnia 31.03.2017 r.
  5. Kupon rabatowy może wykorzystać każda osoba będąca w jego posiadaniu.
  6. Rabat przysługuje tylko w przypadku dokonania zakupu poprzez stronę internetową www.sklep.romet.pl
  7. Z każdego kuponu rabatowego można skorzystać tylko jeden raz w okresie trwania niniejszej promocji lub do wyczerpania zapasów rowerów objętych niniejszą promocją.
  8. Rabaty nie łączą się.

 

§ 6 Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można przesyłać na adres mailowy Organizatora: katarzyna.pietrasik@aviva.pl.
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać opis reklamacji ze wskazaniem przyczyny reklamacji oraz dane Uczestnika niezbędne do udzielenia odpowiedzi.
  3. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia  przez Organizatora. Partner  będzie współdziałał z Organizatorem w zakresie rozpatrywania reklamacji związanych z korzystaniem z kuponów rabatowych, w szczególności w sytuacji niemożności zrealizowania kodu rabatowego lub problemów technicznych, które mogą wystąpić w trakcie realizacji kodu rabatowego.
  4. O rozpatrzeniu reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony pisemnie albo w formie e-mailowej, w zależności od formy złożenia reklamacji.

 

 

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Przystąpienie do Promocji oznacza zgodę Uczestnika na postanowienia niniejszego Regulaminu.
  2. Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.aviva.pl, a także w siedzibie Partnera i na stronie internetowej Partnera www.sklep.romet.pl.
  3. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawa.